Subject: FW: Teade valla kodulehele - riigitee 17 Keila–Haapsalu km 6,55-6,80 Lehola bussipeatuse teeületuskoha projekteerimistingimuste avalikustamine
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 12:59:33 +0300

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Erki Ruben <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 12:35 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Allan Kalve <[email-masked]>
Subject: Re: Teade valla kodulehele - riigitee 17 Keila–Haapsalu km
6,55-6,80 Lehola bussipeatuse teeületuskoha projekteerimistingimuste
avalikustamine

Tere

Lääne-Harju Vallavalitsus teeb ettepaneku loobuda teeületuskoha rajamisest
Lehola bussipeatuse lähistele ja lahendada Lehola bussipeatus riigiteest
asulapool sarnaselt Padise bussipeatusega (vt skeemi). Skeemile on 1:1
mõõtkavas lihtsalt peale pandud Padise suurpäraselt toimiv lahendus. Seda
saab ja tulebki projekteerimisel kohendada vastavalt olukorrale.

Sellise lahendus eeelised:

*	Inimesed ei pea üldse teed ületama. Teisel pool maanteed puudub ka
asustus ja seetõttu ka teisene teeületusvajadus.

*	Ei ole vajadust ristmikku laiemaks ehitada

*	Ei ole vajadust piirikiiruseid alla tuua.

Selle lahenduse puudused:

*	Vasalemma poolt peatusesse suunduv buss peab sooritama peatusest
väljudes vasakpöörde, mis võib aega võtta tipptundidel, kuid Padise näitel
võib öelda, et bussid püsivad sellest hoolimata graafikus ja see
ebamugavus ei kaalu üles liiklusohutuse aspekti.

Lugupidamisega

Erki Ruben

abivallavanem
679 0607 • + 372 5836 8245 • [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 • [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Enne selle e-kirja välja printimist mõtle palun veidi ka keskkonnale

  _____

From: Elle Tamm
Sent: Monday, April 21, 2025 13:41
To: Erki Ruben
Subject: Teade valla kodulehele - riigitee 17 Keila–Haapsalu km 6,55-6,80
Lehola bussipeatuse teeületuskoha projekteerimistingimuste avalikustamine

Tere,

Võimalusel palun jagage infot riigitee 17 Keila–Haapsalu km 6,55-6,80
Lehola bussipeatuse teeületuskoha projekteerimistingimuste avalikustamise
käivitumisest ka valla kodulehel, et inimesed, kes võiksid teema vastu
huvi tunda, saaksid infost teadlikuks.

Lisan manusesse täna valda saadetud kirja projekteerimistingimuste
menetluse käivitamisest.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.